tirsdag 11. september 2012

Min femte blogg - Første uke av første kur

Ja nå er det gått en uke siden første kuren. Jeg følte meg veldig godt forberedt, i vertfall fysisk til kuren. Jeg hadde også lest det som var å lese om cellegiftkurer og var vel ganske greit foreberdt psykisk også.
Fikk kuren mandag 3.9. og jeg følte meg nokså "tom" og liten når jeg kom hjem. Fikk noen tabeletter mot kvalme som jeg tok de første 3 dagene og som definitivt hjalp mot det. Men jeg er positivt overrasket over hvor bra dette har gått. Jeg har egentlig følt meg ganske bra, litt "uggen" i kroppen, en kvalmeklump i magen, ja litt trøtt og litt hodepine, men det er slik at jeg tenker, er det "bare" dette? Det er nesten som jeg er usikker på om det virker på meg :-)

Allerede tirsdag gikk jeg en tur i nærområdet her og det gjennomførte jeg både onsdag og fredag også. I går var jeg på treningssenteret å gikk med grei puls 4 km og var med på en halvtimes mage og rygg tregning. Ja jeg vet det, jeg skal ikke begynne med maraton, det er husmortrening :-)

Torsdag hadde jeg med kjæresten min Arild til frisøren. Jeg hadde på forhånd valgt ut 5 parykker som jeg følte meg grei i men det var hans valg som ble avgjørende.( dere skal nok få se den etterhvert ) Arild har vært til uvurderlig støtte og hjelp og jeg er utrolig glad for å ha en å holde i hånden og som er der når du trenger en som mest.  Håret mitt er fremdeles i behold ennå, men jeg ser at det er livløst og begynner å tynnes og det føles som om at jeg har en hette over hodet. Har bursdag på torsdag og da er det 10 dager siden første kur og jeg kan forvente at det faller av. Jaja det er bare håret, men det blir tøft og helt sikkert sjokkerende å se det falle av.

Jeg nyter livet, tar en dag av gangen for ikke å si en kur av gangen, jeg forebereder meg på at det nok blir litt tøffere både fysisk og psykisk. Men jeg er i gang og jeg er på vei til å bli frisk, det lover jeg.

3077 stykker har lest bloggene mine!!! Og folk følger med i nesten hele verden. Det er helt utrolig. Tusen tusen takk for at du følger meg og tusen tusen takk for gode og velmenende komentarer. Dette virker og dette hjelper.

19 kommentarer:

  1. Tøff du er Gunn!
    Parykk ja, sikkert mye fint å velge i, men det er jo ikke der det ligger, skjønner jo det godt! Godt at Arild er med deg, for så forfengelig er vi jo :)
    Fortsatt lykke til og god bedring!
    Klem til deg!
    Forresten, gøy at bloggen din blir lest over hele verden , er jo stadig flere som rammes av brystkreft!
    Tone

    SvarSlett
  2. Hei Gunn, du er utrolig. Det er godt å lese det du skriver, du skriver slik at alle forstår og føler med deg. Ønsker deg alt godt og lykke til videre.Jeg følger deg videre via bloggen slik resten av verden gjør. Janne.

    SvarSlett
  3. Du er en tøffing Gunn, stå på og utrolig bra at du har styrke nok til å skrive en blogg og dele dine erfaringer.
    Lykke til, håper å se deg snart!
    Hilsen Veline

    SvarSlett
  4. du er kjempeflink gunn! mange ville satt seg ned, men du trener og holder deg aktiv, jeg er så imponert.
    vivian

    SvarSlett
  5. Heia Gunn... Synes du er en utrolig tøffing.. Så bra og følge deg på denne bloggen.. Tenker masse på deg og vet dette kommer til å gå bra...
    Klem fra lotte...

    SvarSlett
  6. Torill Edvardsen11 september, 2012 13:23

    Åhh, så godt å høre fra deg igjen. Vi var nok alle spent nå, og så fint å høre at denne økten har gått såpass bra. Kjempegøy at så mange følger bloggen din, det viser bare det vi har sagt, at du er kjempeflink til å sette ord på hele din tilværelse nå...og du deler så raust med oss alle. Stå på Gunn og behold ditt gode humør.
    Klem fra Torill

    SvarSlett
  7. Flinke Gunnemoren :) uansett hvor jeg kommer, sendes gode hilsner til deg ! Glad i deg, og gleder meg til bursdagfeiring ! Klem og kos fra meg til deg, og husk at vi alle heier på deg :)

    SvarSlett
  8. ✻ღϠ₡ღ✻
    (¯`✻´¯)Har deg m i mine tanker-tvi,tvi & lykke til!♥
    `*.¸.*✻ღϠ₡ღ¸.✻´´¯`✻.¸¸.Ƹ̴Ӂ̴Ʒ..

    SvarSlett
  9. Ellinor B Madsen11 september, 2012 15:11

    Det var godt å høre fra deg igjen Gunn. Du er utrolig flink til å gi av deg selv. Jeg er kjempeimponert av det du presterer. Bare å få ned på en blogg hva du tenker og hvordan du har det krever en sterk person og det er nettopp det du er Gunn! Ønsker deg lykke til videre og ønsker deg en super bursdagsfeiring på torsdag. <3 klem

    SvarSlett
  10. Hei gode Gunn :o)
    Jammen skal du være utrolig stolt av mailen som blir lest over hele verden!!! Godt at kjærsten følger deg tett, jammen fortjener du det!!!
    Det gjør meg godt & følge deg på bloggen. Glemmer deg ikke & lykke, lykke til med bursdags feiring på torsdag <3

    Du er en unik kvinne med masse kraft og styrke <3

    Bryr meg klem fra Marianne

    SvarSlett
  11. Stå på Gunn:)! Du er en vakker og sterk dame, så dette går fint! Stor klem fra Christine:)

    SvarSlett
  12. Hei Gunn, du er kjempe flink, stå på med tur og trening . Kjekt å følge deg på loggen. Lykke til dette går bra klem Mary J.

    SvarSlett
  13. Takk Gunn for at du deler denne tøffe perioden i livet ditt med oss. Den styrken du viser er viktig - tenk positivt og stå på! Følger deg på Bloggen helt til friskemeldingen kommer:)
    Hilsen Gro

    SvarSlett
  14. Takk for fine kommentarer og gode tanker. Og igjen takk for at du følger min blogg :-)

    SvarSlett
  15. Flott at det går så fint Gunn. Heier på deg. Klem fra Randi

    SvarSlett
  16. Stå på Gunn!

    SvarSlett
  17. Dette går kjempefint mamma.. Vi er kjempeglad i deg <3 Gleder oss til å feire bursdag i morgen! Du er superflink og positiv, trener og alt! Kan bare gå en vei, og det er den rette :) Klem fra yndlingsdatteren... :)

    SvarSlett
  18. Følger og føler med deg kjære venn og kollega. Så utrolig flott du er!!!!

    SvarSlett