onsdag 19. september 2012

Min sjette blogg - Å miste håret .....

Ja jeg visste det og jeg har vært forberedt! Men i går var en tøff dag. Når du kommer ut av dusjen og håndduken er full i hår, ja da er det dessverre i gang.

 Det har nå gått 15 dager siden første kuren og det er vel sånn ca akkurat i rute. Og selv om det bare er hår så vil jeg være så ærlig å si at jeg også er forfengelig og dette var tøft. Jeg var nok grinete og lei meg i går og synes nok veldig synd på meg selv. Den fysiske formen er imidlertid ganske grei og jeg prøver å trene litt hver dag, enten turer eller en tur innom treningssenteret.



Her er litt av hjelpemidlene som skal brukes fremover. Parykk, sjal og luer er kjøpt inni massevis. Tenker det blir herlig å gå med når svettebyene kommer :-) og jeg skal nok se noenlunde ut!




Vel jeg har mye å glede meg til fremover. Mandag 24.9. er det igang med andre cellegiftkur. Er det noe å glede seg til da? Ja det er det, det er min vei mot å bli frisk og det gleder jeg meg til :-)
I morgen torsdag skal jeg på utvidet ledersamling i banken. Det skal bli godt å treffe kollega og venner igjen. Kjenner det er en liten barriere å treffe alle igjen, men jeg trenger å sosialisere meg også og i banken har vi spennende "Must Win Battles" som skal jobbes med, likeså som jeg har mine egne "Must Win Battles".

Høydepunktet i helgen er tur til Liverpool sammen med noen av søskene mine og våre kjekke kjærester/menn og selvsagt min skjønne far Ingolf. Vi er storfan av Liverpool og vi gleder oss stort til kamp på Anfield på søndag. Liverpool <3 - ManUnited.

When you walk thru a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of a storm theres a golden sky
And a sweet silver song 
Of a lark
Walk on throught the wind
Walk on through the rain
All your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone





25 kommentarer:

  1. Selv om du venter på det så er det et sjokk uansett! Hår er viktig for de fleste så jeg synes ikke du er så forfengelig. Og uansett det har du lov til selv om det er å bli frisk som er det viktigste. Kos deg masse på turen og med alle de fine hodeplaggene så vil du se fantastisk ut uansett:) DU E DU uansett!!! Klem fra Stine

    SvarSlett
  2. Du er flink mamma :)
    Dette skal vi klare sammen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen, jeg vet vi skal klare dette.....

      Slett
  3. Kos deg i Liverpool. Håper din far får oppleve seier denne gangen :)
    Trond

    SvarSlett
  4. Ønsker deg god tur til Liverpool. Lykke til på mandag .et skritt nerrmere målet. Klem Mary J.

    SvarSlett
  5. Svar
    1. Den e god....gleder meg veldig til kamp. Tror MU får seg en på trynet på søndag :)

      Slett
  6. Gode tanker, varme klemmer og positivitet sendes deg - HVER ENESTE DAG!!!!!

    SvarSlett
  7. Lykke til Gunn!
    Med din karisma og utstråling er det ingen som vil ta særlig notis av det,det er jeg sikker på!
    Kos deg i England!

    SvarSlett
  8. Hei Gunn. Har fulgt med deg både på bloggen din og på FB. Må berre sei at eg er veldig imponert over deg. Kjempetøft at du deler alt dette med oss andre. Eg kryssar finger og tær for at du blir heilt frisk, og det blir du nok, for lykken står den kjekke bi. God tur til Great Britain. Odd.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Odd. Ja det er i vertfall helt sikkert at det hjelper meg å skrive litt om dette. Står på og håper å se "gjengen" igjen til våren :-)

      Slett
  9. Krysser alt av fingre og tær. Du er fortsatt en tøffing. God tur til England og hils alle. Var foresten en tur på hytten i helgen og bygget terrasse med som resulterte i blått øye. Klem

    SvarSlett
  10. Den var fra Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe der ser du....fort gjort. Grattis med dagen som kommer da

      Slett
  11. ønsker dere en fin tur! gode opplevelser gjør ting lettere.

    SvarSlett
  12. ønsker dere en fin tur! gode opplevelser gjør ting lettere.
    vivian

    SvarSlett
  13. Flinke moren <3 Blir godt med en tur å kose seg litt. Vel fortjent :) Du er like vakker uansett om du har hår eller ikke!!! Dette er bare ett steg av veien man må gå for å bli frisk. Kjempeglad i deg <3

    SvarSlett
  14. Kjære Gunn -som du sier hår er hår - men skjønner godt hva du mener med at du syntes det er trist. men du har jo så mange flotte sjal, parykker og luer - du var jo bare kjempestilig i dette.
    Takk for sist forresten - vi hadde det kjempekoselig.
    Godt å høre at du skal i banken - ja det er godt å sosialisere seg litt.
    Stå på vennen min - tenker på deg hver eneste dag :-)
    GOD TUR til Liverpool. Måtte det beste laget vinne - he he.

    Hilsen Turid

    SvarSlett
  15. Hei! Det var godt å lese bloggen din. Jeg fikk diagnosen i august og skal begynne med cellegiften om en ukes tid. Ønsker deg alt godt og lykke til med begge kampene. Men det er Tottenham som er laget... ;D

    SvarSlett
  16. Hei Gunn.
    Du inspirer med bloggingen din. Du er en utrolig sterk dame, som vi alle kan se opp til i denne tøffe tiden. Tenker mye på deg, og vet at dette klarer du!


    YNWA - Måtte de knuse de ekle djevlene.


    - Steffen

    SvarSlett
  17. Torill Edvardsen20 september, 2012 17:53

    Du er fantastisk god til å sette ord på dette Gunn. På mandag er det allerede kommet til kur nr 2.... Og håper den går like bra som den forrige. Kose dere i Liverpool og sikker på du er den flotteste der, hilse gjengen :)) Klem Torill

    SvarSlett
  18. Det er godt å høre at du har motet oppe, Gunn. Du er bare kjempeflink. Kjekt at dere skal ta dere en tur til Liverpool. Håper det gikk fint på ledersamlingen, og at det var kjekt å treffe kollegaer igjen. Ønsker dere en riktig god tur, klem fra Åse

    SvarSlett
  19. You never walk alone!
    Håper dere koser dere på tur. I Bergen i dag er det blå himmel og skinnende sol, og Brannkamp på søndag:)Vi har fått en utrolig bra start på helgen her hjemme og vi skal kose oss. Det vet jeg at dere gjør der borte også. Har fått billetter til kampen mellom Sveits og Norge i Bern, og Wenche skal være med. Ser veldig frem til dette og regner med at når Brann kommer til cupfinalen at du inviterer meg og Arild med på gallamiddagen på lørdagskvelden:) I Bergen synger vi "Byen er Bergen og laget er Brann". Håper Man U vinner på søndag :)jeg ser aldri så nøye på håret, Gunn. Det er de indre verdiene som teller, og det har du i bøtter og spann! Bare til og Gunne på videre :)Hilsen Morten

    SvarSlett
  20. Håper det går bra idag Gunn, og at halsen ikke blir enda verre, slik at du får din neste kur i dag :) Det har vært en fantastisk flott helg. Liverpool er en flott by som byr på det meste ! Selv om ManU vant, var det som vanlig en fantastisk opplevelse å være på Anfield, YNWA. Gunn har brukt både parykken og mange kule sjal - verdens beste og flinkeste søster. Ja, Morten, hun Gunnet på i Liverpool.
    1000vis av klemmer fra meg til deg :)

    SvarSlett
  21. Kjære Gunn. Du imponerer stort!! Leser den gode bloggen din og følger med. Med den herlige familien og gode støtten du har, kombinert med egen imponerende innsats er det bare å si; stå på. You'll never walk alone. God varm klem fra Aase i Jammerdalen

    SvarSlett