torsdag 4. oktober 2012

Min åttende blogg - Engasjement

Nå er jeg i andre uken av andre cellegiftkur. Formen er ganske grei, litt kvalme og så er jeg litt forkjølet, litt tett i brystet, men heldigvis ikke noe feber, men jeg klager ikke på dette!! Jeg er nok forberedt på at kroppen blir mer og mer sliten og kjørt etterhvert som jeg får flere cellegiftkurer. Men jeg kan jo ikke ta sorgene på forskudd. Livet er for kort og det må leves. C A R P E   D I E M - NYT HVER DAG!
Jeg er utrolig glad for engasjementet dere viser min blogg. Jeg er kommet i kontakt med så mange kjekke mennesker, som har vært eller er i samme situasjon som meg eller som kanskje kjenner noen som er i samme situasjon. Det er utrolig hyggelig. Jeg blogger for å lette på mitt eget "trykk" men også i håp om å kunne hjelpe andre med mine erfaringer og med å vise andre at man ikke er alene.
Jeg har også engasjert meg i og deltar på absolutt alle invitasjoner jeg får fra Haukeland. Tenk hvis det jeg gjør og bidrar med kan hjelpe andre og tilrettelegge helbredelsen på en enda bedre og enda mer individuell måte? Akkurat nå er jeg med i en studie som skal kartlegge bivirkninger ved brystkreftbehandling og en studie "Tidlig rehabilitering av kreftpasienter". Spennende og utrolig viktig.

Jeg har lyst å oppfordre deg til å støtte rosa sløyfe aksjonen. Hver dag får 8 kvinner konstatert brystkreft og hvert år får 3000 nye kvinner brystkreft. Bare på noen år har overlevelsesprosenten økt med drastisk. Faktisk så lever 88% av brystkreftpasienten etter 5 år!

Du får kjøpt sløyfer og nåler nesten hvor som helst. Jeg har kjøpt inn mange og har allerede delt ut til "klubben". Det blir nok julegaver til søsken og venninner med rosa sløyfe artikler i :-) Engasjer deg og bry deg, kjøp og støtt en viktig sak. Ønsker du å gi større beløp ja så får jo du 28% skattefradrag på gaven!!
http://www.rosasloyfe.no/stoett-aksjonen

Ny rosa_slyfe

5 kommentarer:

  1. ditt engasjement er imponerende....så kan vi andre bare lære av deg og bøye oss i støvet....

    SvarSlett
  2. klart vi støtter aksjonen! ønsker deg fine dager:)

    vivian

    SvarSlett
  3. Støtter sløyfe aksjonen. Stå på. Du er så posetiv . God helg stor klem Mary

    SvarSlett
  4. Så stolt over deg tante Gunn og takknemlig for å ha deg som min tante og et fantastisk inspirerende forbilde! Stor klem fra camilla

    SvarSlett
  5. Torill Edvardsen05 oktober, 2012 14:11



    Klart vi støtter aksjonen, har kjøpt sløyfer etc. Du kjære Gunn viser et enestående pågangsmot og engasjement i denne kampen. Som de fleste friske kan missunne deg, vi er stolt over at du snur dette til et positivt engasjement og at du ikke tar noen sorger på forskudd. Vi er fortsatt med deg og kjempeglad i deg. Knusekjempeklem fra Torill

    SvarSlett