onsdag 21. november 2012

Min femtende blogg - nyter livet

Hei igjen.
Ja nå er jeg midt i min fjerde kur. Formen har vært litt opp og ned og jeg har dessverre hatt ganske vondt i skjelett og musklatur. Så vondt at jeg måtte ta meg en tur til kiropraktor på mandag. Det ble mye knep&knekk og jeg kjente en stor lettelse, spesielt i nakken, da vi var ferdige. Ny time på fredag.

Dette har selvsagt ikke forhindret meg i å gå turer og trene på pusterommet. Treneren vår fortalte at de hadde fått 13 millioner i forskningmidler i 2013 for å få bedre enda bedre grunnlag for hva og hvor mye fysisk aktivitet betyr for kreftpasienter. Men jeg mener at uansett hvordan man har det og hva man gjør, så er fysisk aktivitet viktig. Og det kjennes så utrolig godt ut etter på :-)

Siden sist har jeg bestilt meg syden tur.  Johooooooo.
Jeg reiser sammen med min søster og svoger 8.12. til Gran Canari. Jeg trenger å komme meg litt bort å få litt ekstra inspirasjon i hverdagen. Dette vil være midt i min neste cellegiftkur og jeg krysser fingre for at formen skal være fin :-) Vi skal bo på et herlig voksenhotell med all inklusiv og uansett skal jeg i vertfall ta med meg joggesko og gå mye turer i herlige 20-22 grader hver dag og forhåpentligvis sol.
Delvis skyet 21° Delvis skyet 21° Delvis skyet 22°


Jeg har også søkt på et opphold på Montebellosenteret ved Lillehammer. Jeg og Lisbeth har søkt sammen om å få et ukes opphold her i januar. Her er det ulike kurs for kreftpasiener og deres pårørende. Vi har allerede planlagt togturen over Norges ta . Det hadde vært utrolig å få et opphold her. Jeg lover dagbok fra oppholdet, hvis jeg får plass !!

Montebello fra lufta

http://www.montebello-senteret.no/index.php/deg-med-kreft


30.11 er det ny cellegiftkur og en helt annen kur enn jeg har hatt tidligere. Jeg vil skrive mer om det neste gang. Nå nyter jeg livet, det håper jeg du også gjør, vi har bare et liv og det er viktig å bruke det slik vi aller helst vil at det skal være.

Det mest beundringsverdige ved å leve, er ikke aldri å falle, men å reise oss hver gang vi faller.


Snart har det vært 10000 sidevisninger her på min blogg. Jeg har fått så mange positive tilbakemeldinger fra dere og jeg vet også at det er mange som er i samme situasjon som meg, som følger med bloggen. Tusen tusen takk, jeg setter stor pris på det.

Her er noen herlige roser som jeg kjøpte meg på lørdag og som jeg har lyst å dele med deg.


3 kommentarer:

  1. Godt å se at du nyter livet Gunn, forsett med det. Ha en kjempe god tur til syden!!!! Hilsen fetter Tarald.

    SvarSlett
  2. Rita Høgøy Helleseth22 november, 2012 11:54

    Flinke Gunnemoren :) Skulle gjerne vært med en tur til Syden, men neste gang ! Stå på -vi har mye å glede oss over. Vi heier på deg, skjønningen !

    SvarSlett
  3. Du skriver så bra tante Gunn! Jeg ler, smiler og gråter når jeg leser dine innlegg. Du er en tøffing! Jeg heier på deg og tenker på deg hver dag! Så kjekt med sydentur. Jeg skal lure noen joggesko oppi kofferten til mamma også....... Lykke til på fredag. Håper det går bra slik at du får en flott tur til Gran Canaria. Stor klem fra Liss

    SvarSlett