tirsdag 13. november 2012

Min fjortende blogg - Look Good ....feel better

Etter en skikkelig tøff helg med elendig form, var  det herlig å våkne i dag å kjenne at jeg er myyyyye bedre! Tror nok at kombinasjonen av cellegift og Neulasta sprøyten ga meg mye å kjempe med. Men som sagt før, bak om en hver sky skinner solen. Selv om det har vært et skikkelig drittvær her i Bergen i dag , så føler jeg likevel at solen skinner og kanskje varmer litt og?? Nå har jeg 2,5 uke på meg å lade batterier og pleie kroppen til ny kur. Prøver kun å tenke på denne kuren akkurat nå, det blir ellers så mye å forholde seg til.

Gjennom Stiftelsen Aktiv mot kreft har jeg nå blitt med på et utrolig flott tilbud til kreftpasienter, Pusterommet.  Det er et trenings- og aktivitetsenter på Haukeland og de gjør dette for at vi skal kunne drive med korrekt fysisk trening, få tips og råd om riktig ernæring, treffe likesinnede og ikke minst få et pusterom i sykehushverdagen.

I dag var min første dag her og jeg deltok på et sminkekurs. Dette er i regi av en internasjonal organisasjon som hjelper kvinner med kreft.




Er det ikke utrolig flott at man har fokus på å ta seg så godt som mulig ut i en litt tøff tid? Jeg storkoste meg og fikk mange flotte råd og vink i forhold til min sykdom.  Det var 13 andre flotte damer med samme problemer som meg og som villig delte på sine erfaringer. Utrolig flott opplegg. I tillegg til alt vi lærte om både sminke og hvordan bruke den korrekt fikk vi også alt dette:




Torsdag skal jeg på 75 min styrketrening på senteret og så blir det en liten tur til mammografisenteret for å sjekke at alt er fint. Gleder meg til fortsettelsen som jeg er sikker på vil gi meg mye motivasjon og inspirasjon til å komme igjennom dette.

Tusen takk for at du følger meg, jeg har snart hatt over 9000 sidevisninger!!! Husk annonsene, det initierer inntekter til en viktg sak!

Kleeeeeeeeeeeeeeeemm fra meg


6 kommentarer:

  1. Supert Gunn!
    Lykke til med mamografien!

    Kleeeeem til deg!
    Tone

    SvarSlett
  2. Tvi - tvi på torsdag, tenker på deg!

    SvarSlett
  3. Tusen takk Gunn for at vi får følge deg i den prosessen som du er midt i.Du burde samle bloggene dine i en bok når denne sjiten er over. Det vil sikkert være en god hjelp for mange i samme situasjon. Vi er med deg hele veien. Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Lykke til med din viktigste kamp. Følger deg på bloggen. Klem fra Hilde i Haugesund.

    SvarSlett
  5. I used to be recommended this blog by means of my cousin.
    I'm now not positive whether this submit is written by means of him as nobody else recognize such exact about my difficulty. You are amazing! Thanks!

    My website :: pilates workout

    SvarSlett
  6. Hello would you mind letting me know which web host you're utilizing? I've loaded your blog in 3 different internet browsers
    and I must say this blog loads a lot faster then most. Can
    you suggest a good hosting provider at a fair price? Thanks, I appreciate it!


    Here is my blog; Pilate exercise

    SvarSlett